نشر پندارقلم

انتشارات پندار قلم

نشر پندارقلم

انتشارات پندار قلم

بن کارت خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ب.ظ | پندارقلم پندارقلم | ۰ نظر

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی خانه کتاب، در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مبلغ 250 هزار تومان به اهالی قلم به صورت رایگان تعلق خواهد گرفت.

با حمایت‌های صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی قلم، بن کارت‌های اهالی قلم افزایش 60 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

بر اساس این گزارش، پدیدآورندگانی که در 5 سال اخیر در حوزه کتاب بزرگسال، 2 عنوان کتاب به چاپ رسانده‌اند و آن دسته از پدیدآورندگانی که طی 5 سال اخیر در حوزه کتاب کودک و نوجوان 3 عنوان کتاب منتشر کرده اند بن کارت خرید کتاب را دریافت خواهند کرد.

همچنین برای آن دسته از پدیدآورندگانی که در گذشته کارت بن الکترونیک از خانه کتاب دریافت کرده‌اند، مبالغ به همان کارت واریز می‌شود و پدیدآورندگانی که از بن کارت الکترونیک برخوردار نبوده اند، برای آن‌ها کارت صادر خواهد شد. پدیدآورندگانی که از کارت عضویت در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و انجمن اهل قلم ایران برخوردار هستند، کارت بن الکترونیک شان شارژ خواهد شد. همچنین پدیدآورندگان که کارت عضویت این دو انجمن را دارند در صورتی که لیست آنها با شرایط پرداخت بن الکترونیک مغایرت داشته باشد، مشمول این طرح نخواهند شد.

بر اساس این گزارش، پدیدآورندگان تمامی کتب درسی، کمک درسی، آموزشی و کمک آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی راهنمای درسی، مجموعه تست یا آزمون از مقطع دبستان تا دکتری مشمول این طرح نخواهند بود و هیچ تسهیلاتی در قالب بن کارت اهل قلم به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

  • پندارقلم پندارقلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی